Navigation


RSS: inlägg



Ändring

2011-02-17 @ 21:51:31, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det blev ingen brottningsträningikväll heller. Dels kände jag att jag ville va hemma ikväll och dels beror det på att Theo somnar lättare när jag lägger honom.
Så det blev functional power på Rehab. Är riktigt sliten i kroppen just nu. Men tänkte ändå träna spinning imorgon kvart över sju.

Efter det ska jag till öppna förskolan sen hem och sova när theo sover. Komemr säkert inte somna för det gör jag ALDRIG när jag behöver det. Klockan åtta ska jag vara hos Michaela som ska ha födelsedagsfest=) På kvällen ska vi till Etage=) Behöver ju vara lite pigg då iallafall:P

Orkar faktiskt inte plugga nu. Tittar på I am legend=) Har sett den tusen gånger men jag tycker den är bra.Nä nu är reklamen slut. Bjuder på lite bilder imorgon=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback