Navigation


RSS: inlägg



Baka:S

2011-02-08 @ 14:40:37, Allmänt, , Kommentarer (0)

Baka är verkligen inte min starka sida. Eller ja stå i köket över huvud taget är inte min starka sida. Jag tänkte att jag skulle göra en drömrulltårta idag och allt gick som det skulle tills jag skulle ta ut botten från ugnen och ser att jag satt långpannan snett så ena sidan på kakan är tjock och fin och den andra är smal och bränd. Menmen andra försöket nu. Den fina sidan fick jag snällt äta upp och den var ju riktigt mumsig haha.

Det är därför det är Eddie som står för baket i vår familj:P Jag är riktigt klumpig.

Annars idag har vi inte gjort så mycket bara lekt och busat. Eddie jobbar förmiddag. Försöker få theo att somna nu men han ligger bara och leker haha. Han har en sån dum rethosta och jag kan knappt sova på nätterna pga hans hosta. Stackars han. Ikväll ska jag träna fotboll sen inte göra så mycket mer. Måste verkligen plugga ikväll blev inget igår.

Nu måste jag titta till kakan. Hejsvej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback