Navigation


RSS: inlägg



Bakdag

2011-02-25 @ 21:14:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag gick vi upp halv åtta. Direkt påklädning och frukost för sen skulle jag och Eddie iväg (Theo fick följa med) och tatuera oss=) Blev assnygg=)

När vi kom hem halv ett va det tid för tvättning och bakning. Har gjort två rulltårtor och två kladdkakor=)
Imorgon ska vi ju fira min, mammas, Daniel och morfars födelsedagar=) Här är det lika bra att samlas samtidigt för annars räcker inte helgerna till:P

Så jag står för efterrätterna=) Faktiskt jag själva som gjort dom, Eddie var iväg och körde brandbil=) Väldigt stolt haha.

N sitter vi och kollar på betner på china: livets ord. Han är så sjukt ball. Sen blir det big brother efter det tihi.

Imorgon ska först Eddie träna sen jag. Sen blir det ju kalas och sen ska jag jobba natt=) Ha en mysig fredagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback