Navigation


RSS: inlägg



Cup=)

2011-02-05 @ 16:42:50, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag har jag varit iväg och spelat cup.  Blev ingen lång dag eftersom det första lag vi skulle mött lämna WO (visste vi redan igår). Så vi fick bara två matcher och va hemma redan ett. Första matchen mot harriet/ kävlinge vann vi med 6-1 andra mot köpingebro med 7-0=) Vi spelade riktigt bra idag. Imorgon har vi lb07 i kvartsfinal. Skulle haft dom idag då hade vi lätt vunnit om vi spelat som de andra matcherna:P
Men vi vinner imorgon med;)

Theo somnade kvart i åtta igårkväll och vaknade till efter en timme. Men jag lyckades få honom att somna om och han sov till kvart i åtta imorse. Dock ville han inte sova när vi va iväg. Men det förstår jag han ville ju kolla på mamma när hon spelade:) haha eller så va det för allt oväsen. Han somnade direkt när vi kom hem vid halv två och sov till tre. Han hade nog behövt sova lite till för han är redan gnällig. Han får sova tidigt ikväll. Halv sju sju någongång. Eddie är iväg och handlar vi ska göra flygande jakob=) Mums.

Jag är helt färdig nu är trött som bara den och har huvudvärk=( Somnade ju inte förrän halv tre tre inatt och gick upp vid sju.

Theo är också väldigt jobbig till mig just nu. Han är såååååå mammig och så fort han ser mig gnäller han för att han vill att jag ska bära honom. Spelar ingen roll om det är Eddie som håller han eller något han vrider och vänder på sig och vill komma till mig. Samma sak när han ska leka. Ser han mig börjar han gnälla. Det är nästan så att jag får sätta honom i ett eget rum:P Nä men jag får gömma mig i soffan så att han inte ser mig. Hoppas inte det varar länge:P
Annars är han ju hur go och glad som helst och charmar alla=) Har han nog fått av mig hahaha. Skoja bara:P

Nu har vi hela kvällen uppbokad framför tvn. Först Manchester United klockan 6. Sen melodifestivalen åtta och om jag inte deckat där så freaky friday halv tio=) Äntligen en kväll med bra tv program=) Tror inte att Eddie håller helt med där:P Det händer inte alltför ofta.
Jag ska faktiskt få sovmorgon imorgon med. Inte illa två gånger i veckan:P Eller iallafall till nio tio sen ska Eddie jobba.

Nu känner jag att jag har skrivit en hel uppsats så slutar nu=)



Han är så söt på denna bilden=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback