Navigation


RSS: inlägg



Dålig uppdatering

2011-02-19 @ 22:22:39, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ja denna veckan har det inte blivit så mycket bloggande. Har varit sjukt trött och stressad som bara den. Men ska försöka uppdatera mer nästa vecka=)

I fredags var jag på fest hos Michaela som fyller 24 idag=) Grattis grattis=) Sen gick vi vidare till Etage. Roligtroligt=)

Idag har vi SLAPPAT med stort S hela dagen. Varje gång Theo har sovit har både jag och Eddie också deckat. Vi som skulle storstäda idag. Får ta det imorgon istället. Vi skulle även göra storkok men det får vi också skjuta upp till imorgon. Halv sex på kvällen satte jag på mig kläder istället för pyamas för vi skulle handla på ica. Sen körde vi hem en stund till Theos farmor oc farfar och kollade på fotboll.

När vi kom hem somnade Theo direkt och vi kollade på Melodifestivalen. Nu ska vi kolla en film vi hyrt Grown ups. Hoppas att den är bra. Får se om jag kan hålla ögonen öppna under hela filmen känner mig riktigt sliten. Vet inte alls varför. 
Imorgon ska vi storstäda, laga mat, jag ska träna tolv, Eddie ska träna sen ska jag hämta pappa på sturup vid tio på kvällen. Man borde ha tid till fler sånahära slappe dagar vi haft idag. Sjukt skönt och även välbehövligt. Jag är ju inte direkt känd för att kunna sitta stilla en hel dag så jag måste verkligen ha varit trött.

Nä nu sk vi titta på film. Ha en trevlig lördagskväll.

 



Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Söt blogg:D

2011-02-19 @ 22:36:53
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Varsågod!:D

2011-02-20 @ 09:48:12
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback