Navigation


RSS: inlägg



Diska=(

2011-02-15 @ 23:01:33, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hatar inte ni att diska? Det är det värsta jag vet. Men typ det mina dagar går ut på.
Det är det första jag gör på morgonen och det sista innan jag går och lägger mig. Och minst tio gånger under dagen. Vill så gärna ha en diskmaskin. Hehe.

Ja jag har varken hunnit eller orkat blogga idag. Theo är inne i en väldigt jobbig period (eller hoppas att det är det. Mammig perioden. Han tar så mycket av mina krafter att när han sover är det ända jag vill göra ligga vid tvn eller också sova.
Han vill hela tiden vara nära mig eller sitta hos mig. Men när han väl sitter hos mig vill han ner på golvet. Sätter jag ner honom bölar han som bara den. Sätter jag honom i hans lekpöl och han blir distraherad av en leksak kan jag försvinna men så fort han hör eller ser mig bölar han och sträcker upp armarna mot mig. Hittentills har det gått bra att lägga honom på dagarna men kvällarna har varit en pina. Tagit allt från 0-4 timmar att få honom att sova. Bara man närmar sig hans rum vet han att det är natt och ska vara borta från mig länge och skriker och bölar något hysteriskt. Usch det är fruktansvärt att höra på honom han får riktiga krokodil tårar. Men eftersom det bara har varit på kvällarna har man stått ut men idag var det även såhär på eftermiddagen. Tog två timmars skrik och bråk innan han somnade. Har konstant huvudvärk och hoppas inte detta varar för länge.

någon som varit med om detta och kan berätta lite:P? Han kan inte sitta hos Eddie om jag är i närheten men när inte jag är hemma leker han hur fint som helst. Konstigt för Eddie har ju varit själva med honom väldigt mycket.

Nä nu börjar Navy CIS. Får se hur mycket jag hinner blogga imorgon:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback