Navigation


RSS: inlägg



Envis

2011-02-02 @ 22:35:59, Allmänt, , Kommentarer (3)

Ja det är bara förnamnet på vad Theo är:P

Theo somnade kvart i åtta idag och jag tänkte äntligen tillbaka till sina vanor efter tre veckors sömnproblem pga förkylning och hosta. Men ack så fel jag hade efter en halvtimme vaknar han och vägrar somna om. Ligger och gallskriker. Tar upp honom och ger han lite mat men han vill inte sova. Så han får sitta uppe hos mig en stund men vid kvart över nio tycker jag att han ska sova. Men han ligger bara och skriker och skriker. Fast har bestämt mig för att inte ta upp honom. Eller jo precis vid sängen om han skriker jättemycket.
Just nu (22.30) ligger han tyst men han har inte somnat riktigt.
Jag som skulle plugga:( Får se om jag orkar ta fram böckerna en stund ändå.

Förkylningen är ju inte helt borta plus att halva tand nummer 5 är ute så det kan ju ställa till det lite:P Såg den femte tanden imorse:P hehe. Här går det undan med tänder. Ingen vila för lilla Theo.

Jag har i alla fall hunnit med att äta och framkallat mina foto:) Städat har jag också gjort idag plus en promenad och sen träning så en hel del har jag hunnit med. Det är detdära med att plugga jag inte hunnit. Menmen.

Men gud vad icas fotoframkallning är seg. Blir så irriterad:P
Har laddat dit bildern men det tar sån tid. Minus för dom. haha



Kommentarer
Postat av: t

söt bild! :D

2011-02-03 @ 09:39:55
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-03 @ 10:07:17
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej. Vad tycker du om finest awards-vinnarna igår då? :)

2011-02-03 @ 12:38:12
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback