Navigation


RSS: inlägg



Förstår inte=(

2011-02-03 @ 22:53:37, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag förstår inte varför man på dagarna sover hur bra som helst. Theo sover ca mellan 10.00-11.30 sen 14.30- 16.00. Då somnar han bara man lägger honom isängen. Samma på kvällen vid sju halv åtta. Men då ska man bara sova en halvtimme och sen vägrar man att somna om=( Varför gör han så? Han ligger och smågnäller och pratar i sängen nu. Har varit vaken i tre timmar. Varför somnar han inte??? Blir tokig på detta. Jag kan ju inte göra något för han skriker ju inte. Man kan ju inte tvinga honom att sova. Är det någon som vet varför han gör så här?

Jag har tränat fotboll idag. Ganska rolig träning men jag hatar när spelet blir tramsigt och skojsigt eller hur jag ska säga. Blir så irriterad. Jag kommer till en träning för att träna inte skoja. Visst kan man ha roligt i pauserna och så men inte sen.

Tänkte ju plugga lite nu men han vägrar ju somna:(
Här kommer lite bilder från idag i alla fall=)



Precis ätit frukost och sitter nu och leker medan mamma ska äta:P



Är glad efter förmiddagsvilan=) Sitter och mornar mig i soffan bredvid mamma:P



Så här glad är man när man vaknar efter eftermiddagsvilan:P Han var dygnsur av svett så fick svalka han lite innan bad:P



Nybadad och pyamas på igen. Jämför frisyren nu och de andra bilderna. jag har tagit olja i håret:P Bebisolja då.

Nu sover äntligen Theo och jag ska titta på tv och plugga lite i pauserna:P

Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback