Navigation


RSS: inlägg



Fredag igen

2011-02-04 @ 13:53:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Veckorna bara springer iväg. Tiden går verkligen för fort just nu. Hinner inte alls det jag vill hinna med:P MEn jag tycker om fart och fläng så jag klagar egentligen inte. Bara tråkigt att jag bara ska vara hemma i lite mer än en månad:( Kommer sakna att vara hemma men samtidigt ska det bli skönt.

Theo sitter så fint i sin pöl. Han börjar dock bli lite gnällig nu han har ju suttit där i mer än 30min=) Theo sover så lite på nätterna så han gnäller hela dagarna för att han är trött. Så ikväll börjar jag med samma rutiner som innan. Blir en två tre jobbiga kvällar. Har inte velat innan eftersom han har varit sjuk men nu är han frisk. Går inte att han är uppe till elva och sover till sju åtta på morgonen.

Idag ska vi bara ta det lugnt. Jag ska lägga mig tidigt vi har samling redn halv nio imorgonbitti. Då har jag ju fotbollsturnering=)
Jag sov till halv tolv idag jätteskönt. Har dock vaknat flera gånger och varit vaken mellan halv åtta och halv tio. Menmen blev en åtta timmar sömn i allafall=)



Älskar denna bilden=) Jag hittade han såhär när han skulle sova:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback