Navigation


RSS: inlägg



Functional power

2011-02-23 @ 21:12:19, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja så heter träningspasset som blev idag=)

Igår blev det först en löprunda sen fotbollsträning=)

Men över till functional power. Det är grymt roligt och skitjobbigt=) Varje pass tror man ska bli lättare men ju starkare man är destu mer kan man ju ta ut sig=) Detta passet är det viktigt med hållningen och man jobbar inte med några tyngre vikter utan mest med sin egen. Använder även band, stepbräda, stång och en femkg vikt.
Egentligen vill ju jag få mindre lår men allt som är roligt gör att jag får större:P

Det ända jag vet man kan få smala ben av är långlöpning och det är ju inte speciellt roligt. Sen får man ju inte små ben av fotboll, brottning, body step, bodypump, functional powewr som jag tränar. Även fast jag är ute och springer är det ju inte speciellt mycket hehe. Hoppas på mer när vädert tillåter.

Idag vaknade vi åtta och då blev det frukost direkt sen begav vi hos till babycafeet. Var knappt några där eftersom det är sportlov men det va rätt skönt=)
Vi gick hem halv elva för Theo var jättetrött och gnällde en del om han inte fick dom leksakerna han ville ha haha.

Sen har vi bra lekt och busat här hemma. Theo är inne i en rolig period nu där det händer saker hela tiden. Han jollrar på mamma och pappa. Han har lärt idag lärt sig vinka och försöker klappa=) Han härmar djur från sitt piano han fått v sin farmor och farfar (väldigt populärt). Han dansar även till vissa låtar. Sen ålar han för fullt och idag har han börjar ställa sig på alla fyra och gungar:P Har gjort det länge i sängen men aldrig på golvet. Han kan stå själv några sekunder. Ja det är väl det som har hänt de närmsta dagarna. Då kan jag ju säga att Theo är rätt seg på att utveckla nya saker. Ålade ju första gången när han va 9 månader och nästan alla hans kompisar gick då:P (fast dom va ju tidiga). Så nu är det mycket som händer. Han är så gnällig på dagarna förmodligen pga att det han vill så mycket mer än han kan:P

Men det är roligt att se utvecklingen=)

Nä nu ska jag sätta mig under en filt framför tvn och dricka varm choklad för jag fryser:( Försvinn snö snälla. 



Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du helst velat ha?

2011-02-24 @ 19:53:53
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback