Navigation


RSS: inlägg



Hämtat ut paket=)

2011-02-24 @ 22:00:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag eller imorse vaknade Theo halv nio och Eddie gick upp så att jag fick sova lite=) Inte för att det blev mycket sömn när Theo är vaken men somnade nog om en timme till i allafall=)

Vid tolv gick vi ut en stund för Theo ville inte sova. Sen somnade han halv två men sov bara 30min=(
Vid halv fyra gick vi ut igen för att hämta ut två paket=) Ett från gymgrossisten med proteinpulver och några bars=) Och ett paket från nelly med lite kläder både till mig och Theo=) Visar kanske sen en dag:P

Theo somande halv sju men vaknade kvart över igen för att han gjort nummer 2=( Så somnade inte han om förrän nio och jag hann inte gör mycket av det jag tänkt göra, som att städa och laga mat. Maten var jag tvngen att göra eftersom jag va vrålhungrig hehe. Men fick springa in till en skrikande unge emellanåt och lugna honom. Han ligger och vrålskriker och pratar om vartannat. Så när han snackade passade jag på att laga mat=)

Nu ska jag kolla på Big Brother=) Sov gott sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback