Navigation


RSS: inlägg



Jobbig natt

2011-02-20 @ 17:42:32, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo hade bestämt sig för att vi inte skulle sova något inatt. Han somnade halv nio igårkväll men vaknade efter den berömda halvtimmen. Då somnade han om direkt men vaknade igen vid halv tolv och ville inte sova mer. Tog två timmar för honom att somna. Sen sov han bara 30min till och ville inte sova mer. Somnade vid lite över tre. Gissa om jag var trött då.
Tänkte att då sover han länge idag men nä, han vaknade åtta. Sen har han bara sovit två 30min. Så inatt borde han ju vara så trött att han sover hela natten.

Annars idag har vi städat och tränat och varit ute och gått. Imorgon är det ny vecka och jag ska bara ta det lugnt. Eddi jobbar kväll=( Veckan efter har han jouren så blir inte så mycket träning för mig=( I alla fall inte denna vecka. Måste få in Theo på rutiner igen.

Skänker några styrkekramar till min älskade mormor=) Vi tänker på dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback