Navigation


RSS: inlägg



Krypa:P

2011-02-26 @ 12:50:29, Allmänt, , Kommentarer (0)

Snart så kommer nog Theo ha lärt sig att krypa. Han reser sig på alla fyra och gungar hela tiden sen när han ålar föröker han komma upp på knäna. Vi får se hur lång tid det tar för honom att komma på hur man gör:P

Vi gick upp lite över sju imorse. Theo sov tolv timmar=) Skönt. Sen stack Eddie på fys med brndkåren och jag underhöll Theo. Theo somnade igen tio och då kom Eddie lägligt hem och sen va det min tur att träna. Blev spinning på Rehab. Har inte tränat så mycket denna veckan som man blir riktigt trött och svettig av så detta passade körde jag gärnet på. Fast höll igen lite ändå eftersom vi har match imorgon:P

Nu ålar Theo omkring och jag bloggar. Ska passa på att sova näst gång Theo sover för annars kommer inte jag orka jobba hela natten:P

Lite nya bilder kommer de närmst dagarna hehe. Har ingen ork att lägga in dom i datorn (hur jobbigt det nu kan vara). Menmen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback