Navigation


RSS: inlägg



Lagfest=)

2011-02-12 @ 15:01:29, Allmänt, , Kommentarer (2)

Ikväll är det lagfest som står på schemat=) Ska även fira farfar som fyller år på måndag.

Jag hämtade Theo halv nio imorse och då hade han precis vaknat. Somnade inte förrän lite över elva igårkväll. tyvärr blir det så sent om det inte är jag som lägger honom. Men Eddie och jag behövde en kväll för oss själva=)
När vi kom hem somnade han nästan direkt, vid halv tio och sov i två timmar=) Nu sover han igen och jag gör mig iordning=) Kommer bild sen hur jag ser ut. Men Eddie sover så kan inte ta bild nu:P

Jag passade på att sova när Theo sov i förmiddags för vi sov inte många timmar inatt. Tiden sprang iväg igårkväll och när vi gick och la oss vaklockan närmre två. Sen skulle vi ju upp halv åtta igen. Ficksovit en timme i allafall=) Jätteskönt.

Imorgon ska jag jobba sen när jag kommer hem ska Eddie jobba hehe. annars händer inte mycket mer i helgen=)



Måste bada Theo imorgon kom jag på när jag såg denna bilden:P Var ett par dagar sen nu och han älskar ju att bada=)



Kommentarer
Postat av: Morfar

Morfar ville inte att Theo skulle somna för tidigt. Ville busa lite först.



Dessutom käkade han upp Danne´s pizza.

2011-02-14 @ 16:57:17
Postat av: Morfar

Morfar ville inte att Theo skulle somna. Ville busa lite först.



Dessutom käkade Theo upp Danne´s pizza.

2011-02-14 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback