Navigation


RSS: inlägg



Lite bättre kväll

2011-02-06 @ 22:16:07, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo somnade lite i åtta men vaknade igen lite över åtta. Alltid en halvtimme=( Sen skrek han i en timme och jag gavhan lite mat sen somnade han om. Tror vi ska handla en nattlampa till honom och se om det hjälper för nu hade vi hans dörr öppen så han fick in lite ljus.

Jag är trött nu men sjukt mätt så kommer inte kunna somna förrän maten lagt sig. Blev ju sen mat eftersom Theo vaknade precis när jag skulle ätit.

Hur det gick på cupen vill jag kanppt skriva. Vi spelade sjukt dåligt. Hur kan man ena dagen spela bättre än laget någonsin gjort och dagen efter sämre än sämst? Vi tog dock ledningen med 1-0 men efter det vet jag inte vad som hände. Det slutade med en förlost på 3-1. Kanske inte så dåligt med tanke på att dom vann div 2 och vi spelar i div 3 men vi ellerjag ville vinna så mycket. Tycker vårt lag hade förtjänat det. Menmen vi får ta dom en annan gång.

När vi kom hem vid halv tre somnade Theo direkt och sov till fyra. Sen körde Eddie och lämnade oss hos mormor och morfar där min mamma va. Eddie skulle träna och jag behövde sy upp min klänning som mormor nu ska göra=)
Därefter åkte vi och hälsade på Eddies föräldrar sen hem och fick Theo isäng.

Imorgon kommer ingen mindre än Lina den fina rehov hit och hälsar på=) Var evigheter sedan vi träffades (förutom på fotbollscuper och sånt). Sist vi såg var innan jag var gravid eller precis i början kommer inte ihåg. Menmen det ska bli skoj.

Nä nu ska jag sitta och vila lite innan sängen kallar. Chiao chiao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback