Navigation


RSS: inlägg



Måndag och ny vecka

2011-02-07 @ 12:43:37, Allmänt, , Kommentarer (0)

Usch jag vill inte att mina sista veckor hemma med Theo ska gå såhär fort=( Snälla gå lite saktare.
Theo vaknade åtta imorse sen fick han välling och vi kollade på tv. eller han lekte mest med mina snören på tröjan:P Sen sov Theo mellan halv elva och tolv och jag passade på att städa. När Theo vaknade var det dags för dammsugningochdet gick ganska bra idag.Han kramade om mitt ben hela tiden men jag kunde i alla fall dammsuga hela lägenheten utan ett ända avbrott=) Skönt kanske börjar vänja sig vid de´n nu. Måste ju dammsuga ofta nu när Theo krälar omkring på golvet:P Jag som hatar att dammsuga.

Nu ska Theo få lite mat sen kommer Lina snart hit. Vi ska antingen laga mat eller beställa. Får se vad vi orkar hehe. Ikväll ska jag träna bodystep på rehab. Hinner inte fotbollsträning ikväll=( Blir inte så mycket träning denna veckan för Eddie har en massa att göra.

Nä nu måste jag ta Theo han börjar bli hungrig. Kan tyvärr inte lägga in nya bilderför sitter med min nya dator den gamla är på lagning:P Så ni får nöja er med några gammla.

Här är min underbara familj på Theos dop=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback