Navigation


RSS: inlägg



Ny vecka.

2011-02-21 @ 14:25:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja ännu en ny vecka har börjat och jag ska bara vara hemma i fyra veckor till=( Börjar få lite ångest över det nu faktiskt hehe. Men först väntar fem dagar i Spanien med fotbollslaget=) 20-24 mars.

Resten av tiden jag ska vara hemma är helt fullbokad. I allafall helgerna. Denna helgen fyller morfar år och vi ska nog fira mig med (fyller år den 6 mars:P) Helgen efter ska jag ha fest och spela dm match. Helgen efter har Albin dop. Sen nästa helg åker jag till Spanien=) Fullpackat haha. Kommer jag hinna plugga något mer tro? hmm får vi se. Ska försöka titta igenom färdigheten från termin ett med. Har kollat igenom anatomin och kommer faktiskt ihåg mer än jag trodde=)

Idag har vi tvättat och nu sover Theo. Denna veckan ska jag bara vara hemma, kommer bara springa ute själva. Eddie jobbar kväll och jag måste få rätt på Theos sovtider nu. Han mår bäst med rutiner och dom kommer se ut såhär=)

08.00 frukost
10.00 frukt sen sova en timme
12.00 lunch
14.00 frukt sen sova en timme
16.00 middg
18.30 välling sen sova för natten.

Sist vi hade såhär sov han 12-12,5 timmar varje natt utan att vakna. Men efter julen blev han ju sjuk och rutinerna gick inte alls att följa och jag har väl varit lite slapp på att komma in i det igen. Men nu börjar det hehe. Blir väl några jobbiga dagar först men säkert inte så jobbiga som vi har nu. Han är ju vaken så mycket på kvällarna. =( Igår somnade han vid sju sen vaknade han åtta och somnade inte om förrän lite över tio.

Nu ska jag vila framför tvn en stund=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback