Navigation


RSS: inlägg



Pain

2011-02-06 @ 11:03:16, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja det ordet kan beskriva hur Theo var igår kväll. En riktig pina. Han somnade kvart i sju och vi tänkte skönt med lite mystid och sen kan vi lägga oss tidigt. Där fick vi för kvart över sju vaknade han och skrek omvartannat i FYRA timmar innan han somnade leva. Då hade min trötthet övergått till pigg som en lärka. Så vi satte på en film. Jag orkade inte se så mycket utan somnade vid lite över tolv i soffan så gick in och la mig istället. Tror ni Theo sov länge imorse?? Där har ni fel klockan sju vaknade han=( Åtta timmars sömn. Dom säger att barn behöver MINST 11 timmars nattsömn. Jag undrar hur Theo mår egentligen. Det kan ju inte vara bra för honom att inte sova.

Förstår verkligen inte varför han håller på som han gör. Han somnade lite över tio nu på morgonen men tror ni han sov länge då? Nä 30min. Om inte han dör av sömnbrist så kommer jag att göra det. Detta funkar inte. Han är konstant gnällig här hemma och jag blir irriterad och arg och för trött för att försöka få honom engagerad i något. Usch har blivit en ond cirkel dettahära.

Nu ska jag snart iväg och spela fotboll och Theo ska med. Skönt när man får tänka på något annat. Annars idag har vi redan blivit bortbjudna av tre stycken. Har tyvärr fått säga nej eftersom man inte vet om vi går vidare eller inte.

Nu ska jag iallafall göra mig iordning. Hejsvej



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

2011-02-06 @ 13:40:11
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback