Navigation


RSS: inlägg



Plugg, plugg

2011-02-16 @ 22:57:16, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag vaknade vi halv nio=) Theo somnade ju inte förrän tio igår sen vaknade han tre och somnade inte förrän fyra=( Hoppas det inte händer igen han har ju inte vaknat på natten sen han var sju veckor (förutom när han var sjuk). Tycker verkligen inte om seperationsfasen hehe. Fast det är väldigt glädjande när man kommer hem, eller har varit bort ett tag, då studsar han upp och ska springa till mig=) Han springer på stället men benen går i ett. Då känner man sig älskad=) Mysmys. Det ända positiva med denna perioden haha.

Sen sov Theo mellan halv elva och elva. När han vaknade körde vi och hämtade Sandra och körde till Entre. Där shoppades det present till Michaela som ska ha fest på fredag=) Sen lite smycken till mig=) Tre ringar faktiskt. Och ett par mönstrade svarta strumpbyxor som jag ska ha på mig på fredag=) Bilder kommer sen.

När vi kom hem somnade Theo direkt vid tre. Då passade jag på att städa lite. När klockan var fyra deckade jag i soffan och vi vaknade vid halv fem=) Skönt med lite powernap.

När han vaknat dammsög jag för att sen göra mig redo för träning. Blev dubbelpass på Rehab idag. Först functional power sen body step=) Skönt men är riktigt slut nu. När jag kom hem låg Theo skrikandes i sängen och jag fick ta över direkt. Han somnar ju bara om jag lägger honom. Eller ja han somnar annars med men MYCKET senare. Så nio var nog klockan när han somnade. Då gick jag in i duschen sen åt jag och nu sitter jag här. Fullproppad dag och jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket idag heller.

Imorgon står det faktiskt inget speciellt på schemat. Kanske babycafe får se om vi orkar.

Förresten beställde jag ett smycket med en sten i för någon dag sen som ska ta bort all negativ energi och en massa annat och göra det lättare att somna för de medsömnproblem. Så vi får väl se ikväll eller inatt om det hjälper:P Har det på mig nu. somnar ju normalt inte före två och då blir det ju inte många timmars sömn per natt. Snart borde ju jag drabbas av sömnbrist. Förutom det vaknar jag varannan timme för att gå på toa=( Jobbigt.
Nä nu börjar Navi CIS sen 2½män=) Sov gott



Mitt allt=)



Kommentarer
Postat av: Camilla

var med och tävla i dagens blogg! :) http://kmill.blogg.se/2011/february/utkast-feb-16-2011.html

2011-02-17 @ 00:26:38
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback