Navigation


RSS: inlägg



Snabbvisit hos pappa (morfar)

2011-02-10 @ 15:14:13, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag vaknade Theo halv åtta. Jag vill ta in honom i min säng för att mysa och ligga och dra sig lite men det är inte lönt fördet enda han pillar på är mitt ansikte. Så vi gick upp och Theo fick mat sen fick jag lite mat:P Sen va han väldigt gnällig vad man än gjorde så det blev sängen redan lite över nio och han deckade direkt=) Sen sov han en timme. När han vaknade ringde jag pappa ochfrågade om han ville äta lunch ute och det ville han=) Så på med Theos och mina ytterkläder sen gick vi och hämtade bilen utanför Eddies jobb. Tar lite mer än 30 min att gå egentligen men idag var det fart på mig så tog inte ens 20min=) hehe. Vi var på pappas jobb kvart i tolv och åkte vidare till Jägersro där det först blev en snabbvisit på stadium sen mat på burger king. Inte speciellt gott idag faktiskt hehe. Vi kom hem lite efter ett och då fick Theo mat sen skulle han sovit men han fick hicka så vi fick vänta ut den:P Men nu sover han och jag ska vila mig en stund framför tvn. Ikväll ska morfar passa Theo en stund medans jag tränar. Eller Eddie ska på utbildning men är färdig vid åtta och jag börjar träna halv åtta. Så en timmes passning blir det för morfar tomas:P Det blir fotbolltränin ikväll. Har inte tränat brottning på snart tre veckor och det känns lite tråkigt men just nu vet jag inte riktigt hur jag ska få ihop allt. både fotbolls och brottningsträningarna är tisdagar och torsdagar. Får se hur jag löser det. Nästa vecka blir det minst ett pass brottning. Imorgon ska vi (jag och theo) träffa Maria och Johanna från försäldrargruppen med deras småttingar=) Vi ska hem till Maria som flyttat till ett hus i Åkarp. Ska bli kul att se=) Nä måste passa på att vila när theo sover han hostar ihjäl sig så vet inte om det blir speciellt lång sovstund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback