Navigation


RSS: inlägg



Svea=)

2011-02-07 @ 21:09:35, Allmänt, , Kommentarer (0)

När Lina kom vid lite i två var båda vrålhungriga så vi bestämde oss för att vi inte orkade laga mat. Vi körde till Svea föratt äta och tog varsen fläskfile oscar=) Mums.
Theo var också med och åt kiwi och päronpure. Lina tyckte det va gott iallafall=)
Sen körde vi hit och pratade en massa. hon stack hem vid lite över fem. Då gjorde jag mig iordning för att träning bodystep. Hann inte fotboll ikväll.

Förstår fortfarande inte hur man kan vara världens goaste och gladaste och lättaste unge att ha att göra med på dagarna men vid åtta på kvällen vänder det och han blir en JOBBIG unge haha. Ligger och skriker i sängen nu och har gjort det i en timme. Tod upp honom för en stund sen för han tar i så mycket när han skriker att han bajsar haha. Ska snart prova att ge honom lite mat. Tycker han har ätit bra under dagen men det är precis som att han inte vill äta om det inte är jag som ger honom maten. Han hade vägrat att äta gröt och knappt någon välling när Eddie var hemma. Usch vad jobbigt att han är så mammig. Jag ska ju inte behöva va hemma dygnet runt. Hur ska det gå om en månad när jag börjar skolan?

Nä nu ska jag prova ge honom lite mat sen kolla på tv. Kanske pluggar lite också får se vad huvudet orkar efter Theo somnat. Det tar på ens krafter när han ligger och gapar. Eddie är och tränar och kan inte hjälpa mig. Hörs imorgon:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback