Navigation


RSS: inlägg



Tredje gången gillt:P

2011-02-08 @ 21:37:06, Allmänt, , Kommentarer (1)

Fast det behövdes faktiskt inte på min drömrulltårta. Andra gången blev lyckat:) tihi det blev riktigt gott.
Jag gjorde färdigt den när Theo sov.

Sen stack Eddie och tränade och jag pluggade lite som jag även har gjort nu precis medans jag badade=) Lite svårt att plugga med en skrikande unge i bakgrunden. Theo somnade inte förrän kvart över åtta första gången. Han är såååå mammig så han hade skrikit ända tills jag kom och la honom. Sen vaknade han efter 30min när jag låg i badet och Eddie fick ta han. Just nu låter det faktiskt som att han har somnat om=)

Vi har kommit underfund med att det ÄR seperationsfasen mot mig då. För om inte jag går in sträcker han sig ut från rummet precis som att han vet eller tror att jag är där. Det gör han inte om jag går in. Då tystnar han direkt. Men bara jag vänder på huvudet början han skrika.

Gjorde faktsikt som så ikväll när jag gick in(efter att jag badat klart) att jag vaggade honom tills huvudet inte orkade vara uppe längre sen la jag han i sängen och det verkade som att det funkade=) Fast inte så bra för min rygg och armar har mjölksyra som bara den. Han är ju inte lätt vår lilla plutt. Men vad gör man inte för sin lilla älskling=)

Nu ska jag fortsätta plugga sen bara titta på tv och förhoppningsvis lägga mig hyfsat tidigt. Gick ju knappt sova inatt pga all blåst.
Imorgon kommer lite nya bilder till bloggen=) Jag vet att ni längtar efter dom haha.
Ha en mysig kväll och sov gott sen.



Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-09 @ 10:22:02
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback