Navigation


RSS: inlägg



Trötter

2011-02-02 @ 15:48:17, Allmänt, , Kommentarer (0)

Det ordet kan beskriva min dag. Jag är riktigt trött idag. Sov oroligt inatt så när Theo vaknade halv nio kändes det som att jag precis lagt mig ner.

Theo somnade tio igen och sov ända till kvart i tolv:) Då försökte jag framkalla lite bilder men tror inte icas sida klarar av så många jag vill ha för det stängs hela tiden. Så nu gör jag ett nytt försök med att ladda upp 8 i taget. Sjukt dryg men men.

Vi har varit en vända på ica för att handla ingredienser till tacos som jag snart ska börja göra:P Har redan skurit grönsakerna så bara köttet kvar. Mums hehe.

Vid halv sex kommer mamma och ska passa Theo medan jag träna functional power, vilket är en blandning av styrka och kondition. Går kanppt att förklara men är sjukt skoj. Var flera månader sen jag gjorde det sist för passet är väldigt populärt. Men idag fanns det lediga platser:)

När jag kommer hem SKA jag plugga lite:P när jag ligger i badet hehe, lättast då.



Min älskling=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback