Navigation


RSS: inlägg



Utflykt=)

2011-02-11 @ 10:47:10, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo vaknade som vanligt vid halv åtta imorse. Jag var eller är så grymt trött varje morgon att jag knappt kommer ur sängen. Men det blev i allafall frukost till både honom och mig=) sen har han ålat omkring och lekt i gåstolen. Han somnade tio igen och sover fortfarande=)

Jag passade på att kolla på The legend of the seeker. Har följt det varje morgon=) Faktiskt riktigt bra hehe. Fast om det funnits något annat hade jag nog sett det istället. Senare idag hämtar Johanna oss och vi ska hem till Maria på bebisträff hehe. Känns konstigt att kalla Theo en bebis men det är han ju:P

Ikväll ska theo sova hos morfar så att Eddie och jag bara kan laga mat och vara med oss själva. Vi har skjutit upp det i flera månader så nu är det dags även om jag inte vill lämna bort Theo nu eftersom han är så mammig. Men det finns alltid orsaker till att inte lämna bort sina barn tror jag:P

Men nu ska jag äta en bit innan Theo vaknar=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback