Navigation


RSS: inlägg



Vilken rolig kväll=)

2011-02-13 @ 11:29:15, Allmänt, , Kommentarer (1)

Gårdagens lagfest var riktigt rolig. Jag var dödstrött när jag kom dit och tänkte bara stanna en stund. Men sen visade det sig att typ alla skulle ut så det ville ju inte jag missa:P

Vid halv tolv drog vi till etage och va typ där först:P Sen tog jag bussen hem tjugo i tre. Satt och nickade till hela vägen hem. Hatar att vara så trött att man inte kan hålla sig vaken. Väl hemma la jag mig direkt i sängen och somnade =) Gick upp kvart i tio imorse och busade med Theo=)

Om 45min ska jag köra till slagthuset föratt jobba några timmar. Är lika trött idag men lär piggna till där när man får springa och hämta och lämna jackor:P

När jag kommer hem hoppas jag att Theo somnar lätt ikväll så att jag kan få vila men det tror jag  tyvärr inte att han gör. Vi får väl se:P Men nu ska jag göra mig klar för jobb. Hejsvej



Kommentarer
Postat av: Denise

Hej:) Haft en bra helg?:)

2011-02-13 @ 23:14:56
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback