Navigation


RSS: inlägg



Vill ha värme

2011-02-17 @ 16:15:57, Allmänt, , Kommentarer (1)

Tycket det är dags för vädert att bli lite varmare så att vi kan få vår sen sommar=)

Glömde ju skriva att jag fick pluggat en del i förra inlägget (därav överskriften) Blev lite mer än en timme igår så det får man ju vara nöjd med=)

Idag vaknade vi halv nio och gick direkt ner till babycafeet. Där busade och lekte Theo. Kusin Klara var ju också där. Sen när vi kom hem somnade Theo direkt och jag åt lite sen somnade jag med i soffan haha. Skulle bara ligga ner och vila framför tvn. Menmen ikväll ska jag träna borttning, var ju typ tre veckor sedan sist. Känner egentligen inte alls för att träna är så trött i kroppen. Men alltid när jag känner såhär så är jag som bäst på träningarna. Konstigt.

Ikväll har jag inget planerat, kanske blir det lite plugg igen. Skolan börjar ju om en månad.



Kommentarer
Postat av: marih

Sååå han växer den lilla sötnosen.



PS.Du följer väl vår blogg också via BL?

2011-02-17 @ 20:55:07
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback