Navigation


RSS: inlägg



1 Mars

2011-03-01 @ 15:09:36, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja idag är det den första mars och jag har inte bloggat på ett par dagar. Har haft fullt upp och inte orkat helt enkelt.

På söndag fyller jag år och på lördag ska jag och Caroline ha fest=) På fredag ska jag och Theo tillsammans med Vivvi och Amanda till skattkammaren i Lund=) Ska bli skoj=)

Imorgon ska jag färga håret och sen ska vi till bvc för 10 månaders kontroll=) Tänk att mina lilla pojke är så stor.

Idag händer inget speciellt alls har varit riktigt rastlös idag haha. Theo sover just nu men tror han vaknar närsom helst. Eddie är iväg och storhandlar sen ska han träna och sen ska jag träna=) Fullt upp.

I lördag firade vi mig ju och jag fick presenter tack=) Sen jobbade jag natt kom hem fyra men kunde inte somna förrän närmre sex på morgonen. Sen upp klockan ett för vi skulle spela match. När jag skulle lägga mig för kvällen var jag inte trött så sov inte en blund den natten. Theo vaknade även fem på morgonen. Han har ALDRIG vaknat så tiigt så hoppas inte han gör om det. Så igår somnade jag redan nio och sov till åtta idag skönt=) Välbehövligt efter nästan 35timmar vaken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback