Navigation


RSS: inlägg



10 månader

2011-03-04 @ 10:31:07, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår blev min lilla pojke hela tio månader. Kan inte förstå vart denna tiden tagit vägen. Det har gått för fort. De nio månaderna man var gravid kändes ju lika långt som en vecka just nu. Jag hinner långt ifrån med allt jag vill göra.

Om två veckor åker jag till Spanien i fem dagar=) Sen börjar jag skolan. Innan dess måste jag hinna plugga lite biomekanik. Har gått igenom lite anatomi så att jag känner igen lite men måste hinna med biomekaniken med eftersom det är en av de först föeläsningarna. Jag som hade svårt för det i temin ett hur ska det gå nu haha.:P Jag som alltid haft lättför matte. Men detta är jättesvårt.

Idag fick jag väcka Theo halv åtta, då hade han sovit mer än tolv timmar hehe. Fast jag vaknade vid två inatt för Theo låg och slängde ut alla nappar från sängen. Han är så rolig min lilla påg. Han ligger och suger på nappen tills han blir trött sen slänger han ut dom och somnar:P Det borde i allafall vara lätt att vänja honom av med napparna sen.

Nu sover han igen och när han vaknar ska vi till Andys lekland med Vivvi och Amanda: Får se om han tycker det är roligt=) När vi var på sjukhuset i måndags fanns där en minimini liten rutschkana som han tyckte va rolig=)

Nu på morgon har Theo lekt fint helt själva och jag har plockat undan en massa för att fortsätta med dammtorkning, dammsugning och vårtorkning när vi kommer hem=)

Igår hände inte så mycket. Var ute på två långa promenader sen tränade jag dubbelpass. Först functional power sen fotboll=) Har kännt mig så rastlös de sista dagarna och märker det när jag ska sova för kroppen är jätterastlös så somnar inte förre två på natten=( Men igår så deckade jag halv elva och sov till sju idag. Min kropp är gjord för att träna tydligen=) Känner lite träningsvärk i armarna idag hehe.

Imorgon ska Eddie först fysa med brandkåren, sen ska jag spela match och lämna Theo hos son mormor för sen ska jag och Caroline ha fest=)=)=) Eddie har jouren så Theo kan ju inte vara hos honom. Vet inte vad Eddie ska göra haha. 
Nä nu ska jag packa Theos väska innan han vaknar. 

 

Theo och Amanda=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback