Navigation


RSS: inlägg



Bildregn=)

2011-03-04 @ 22:04:04, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo tyckte det va jätteskoj på Andys lekland=) Fast han var lite rädd i hopptornet hehe. Vägrade släppa mig men när han studsade hos mig var det jätteskoj=)

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.



23 Februari och har precis vaknat, därav den fina frisyren:P



25 februari leker med Kalla Anka=)



26 Februari jag gillar att ta ut alla cd-skivorna!!



Vill in i bollhavet.



1 Mars badar.



Jag och Theo på Andys lekland. I hopptornet=)



Här ligger han i hopptornet med snyggaste frisyren;)



Ålar runt i någon lekparks laborint.



Hittat en liten prick:P



Inne i något rör:P Väldigt populärt



I ett annat rör precis innan vi skulle hem.

En liten video



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback