Navigation


RSS: inlägg



Dåligt med tid

2011-03-09 @ 22:23:13, Allmänt, , Kommentarer (1)

Tycker jag har så dåligt med tid över därav inte så mycket uppdatering på bloggen:P

Idag steg vi upp halv sju. Theo somande igen halv tio och sov till elva då passade jag med på att sova. Sover alltid dåligt när Eddie jobbar natt:( Sover kanske max fyra fem timmar. Sen stack vi hem till Caroline och Dennis och kusinerna Albin och Moa. Där fick vi lite lunch sen lekte Moa och Theo=)

När vi kom hem sov Theo igen och jag pluggade lite. Sen åkte vi och kollade på en ny bil som vi ska köpa=) Eller vi kollade på många olika hehe.

När vi kom hem lämnade jag bara av Eddie och Theo sen stack jag till Rehab för att träna först Bodypump och sen Bodystep=) Nu kollar jag på Big brother och innan dess pluggade jag lite till. Har varit duktig idag hehe

Det är så roligt att se Theo nu för han börjar ju förstå. Säger man var är mamma tittar han på mig, pappa tittar han på Eddie. Säger man lampa tittar han upp och pekar på en lampa=)
Han vet exakt var vi har Theos kex som jag brukar ge honom om han blir grinig innan han ska ha mat. Och dom vill han ha HELA tiden. Går dit och ställer sig och tigger som en hund haha. Min sötis.

Nä nu ska jag titta vidare.



Kommentarer
Postat av: Sannie

Planer för helgen? Ha en fin fredag! :)

kram

2011-03-11 @ 09:27:07
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback