Navigation


RSS: inlägg



Fredag den 18 Mars

2011-03-18 @ 20:47:05, Allmänt, , Kommentarer (0)

Tiden bara springer iväg och det är redan mitten på mars. Känns dock inte som om man tänker på vädert. Fortfarande nollgradigt ute=(  Jag som hatar kylan. Därför komemr det bli underbart att åka till spanien om lite mer än ett dygn=)

Idag har jag inte gjort så mycket gått en långpromenad med vivvi och Amanda sen varit ute och sprungit med Caroline. Theo vägrade ju att somna vid tre. Han ska ju bara ställa sig upp i sängen hela tiden:P Så han somnade redan sex ikväll fast vaknade halv åtta och nu leker han i sängen. Varit vaken i en timme nu. Kan han inte vara somna? Jädrans unge ibland alltså:P

Imorgon ska jag packa sen spela DM match mot vällinge, sen fortsätta packa, laga hemagjord pizza, se om jag kan sova ett par timmar innan förmodligen pappa hämtar mig vid två tiden på natten. Ta tåget till Kastrup och sen flyga till Spanien. Komemr dö av saknad till Theo. Hur ska jag stå ut? Usch fy.

När jag kommer hem är det bara några dagar kvar till skolan börjar. Ska bli skönt faktiskt=)

Nä här kommer lite bilder från dagen.



Leker i sitt favorit bollhav och ska ge mig alla bollarna=) Han har tungan uppe i gumen om det ser konstigt ut=)



Nybadad och med pyamas på=)



Såhär glad är man när man stälelr sig upp när man egentlige ska sova. Busunge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback