Navigation


RSS: inlägg



Gnäll, gnäll och gnäll

2011-03-11 @ 21:48:13, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det är väl i stort sätt vad denna dagen bjudit på. Theo har inte alls varit sitt sanna glada, busiga jag. Utan från det han vaknade tills det han somnat har han gnällt. Sjätte tanden på gång och han har lite feber. Eftersom han har ont har han itne velat sova under dagen (bara 30min sammanlagt, brukar sova 2-3timmar).
Den ända gången han varit glad och busat var när han var hemma hos sin farmor och farfar, medan jag och Eddie va iväg på lite ärende. Ville inte ta med en gnällspik hehe. Han behövde väl lite pigga lekfulla människor hehe.

Nu är Eddie iväg med några kompisar han ska åkta till Mancherster med i April, lite avundsjuk faktiskt hehe. Men han behöver också komma bort och hitta på lite skoj. Jag ska ju till Spanien om snart bara en vecka (9 dagar idag). Ska bli sjukt skönt men vet inte hru jag kommer klara saknaden av Theo. Blir ju helt nojig när jag lämnar honom en dag. Nu kommer jag inte ens kunna ringa hem. Jaja "bara" dagar. Kommer krama ihjäl honom hela nästa vecka.

Filmade en rolig film på Theo idag, kommer kanske imorgon om jag hinner=) Vi ska ju på dop till lilla Albin sen ska jag jobba på natten. Nä nu börjar snart Big Brother:P Sov gott:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback