Navigation


RSS: inlägg



Helg=)

2011-03-31 @ 19:02:30, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja idag blir det helg för mig eftersom vi har självstudier imorgon=) Jippi hehe. Måste ju ändå plugga lite men kan ju göra det när som hels. Skönt.

Ja imorse ringde klockan halv sju och jag ville verkligen inte gå upp. Hade varit vaken från och till sen fyra på natten när Theo vaknade. Han äter ju knappt något under dagen och sen somnar han redan lite över sex så blir att han vill ha lite välling då. Som tur är somnar han om direkt=) Tycker dock inte om att han gått ner snart 0,5kg. 0,3kg sen hans 10 månaders kontroll. Det kan ju inte vara bra. Tur han är så stor av sig själva=)

Jag har inte gjort någonting intressant idag alls. Bara varit i skolan sen hem och lekt lite med Theo:P Nu tittar jag på tv helt färdig hehe. Ska försöka renskriva mina papper sen färdigheten idag.
Eddie har varit och hämtat vår bil=) Så fin=)

Imorgon ska jag och Theo en sväng till stan med Sandra, sen händer inte speciellt mycket. Ska försöka ta lite nya foto till bloggen=)



Jag och min älskling i lördags.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Maria! Allt bra med dig och lillkillen? Så stor lille Theo har blivit. Självstudiedag är härligt:) Hur känns det att ha börjat skolan igen?

Ha det gott!

Kramar

Sandra

2011-04-01 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback