Navigation


RSS: inlägg



Hemma hos pappa och vidare till Spanien inatt

2011-03-19 @ 23:34:14, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja nu är jag hemma hos pappa och hjälper Sandra att packa. Båda vi har varit ute i sista minuten haha.

Ja idag vann vi matchen med 8-2. Vi spelade dock sjukt dåligt i andra halvlek=( Tråkigt när det är så. Menmen vi vann och vann därmed gruppen=)

När jag kom hem va det dirket att natta Theo som somnade direkt, jobbigt att kolla på när mamma spelar boll;) Sen lagade vi hemagjord pizza mums=) Det lär jag stå på hela natten, på flyget och i bussen. Sen började jag att packa med blandade känslir. Stukade till foten på matchen idag (i andra halvleken) och det är ju inte roligt att åka på träningsläger om man inte kan spela=( Hoppas det går med tejpad fot men den är rätt svullen. Sen kommer jag ju dö av saknaden till min lilla Theo. Har varit inne och kikat på honom 1000ggr:P Hoppas han inte glömmer mig.
Sen ska det ju faktiskt bli skönt att komma bort från kalla sverige och njuta av lite sol i några dagar innan skolan börjar.

Här kommer lite bilder på Theo från Sandras dator=)





Vi ska ut och vandra:P



Här är han ca 4 månader. Har sina fina kläder på=)



Här är min lilla älskling två dagar=)



Ca två månader och hade denna fina sovställning=)



Sandra och Theo ca 5 månader=)

Nä nu ska jag titta på tv och kanske få några minuters sömn. Hejdå Sverige och hej Spanien=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback