Navigation


RSS: inlägg



Klippning

2011-03-02 @ 19:52:09, Allmänt, , Kommentarer (0)

Imorse gick vi upp halv åtta, åt frukost och gjorde oss iordning. Sen gick vi till sisaren för jag skulle klippan mig och färga håret, eller utväxten=)
Även Theo blev lite klippt eftersom hon tyckte han hade aldeles för långt hår haha.

Sen kom vi hem och Theo sov en stund och jag passade på att vila framför tvn. Därefter lekte och busade vi så båda två blev helt slut hehe. Vid tre var vi på bvc för 10månaderskoll och min lilla påg har blivit så stor=) 10,8kg och 75cm lång.

Sen hem och äta, sova för att sen bege oss till kusin Klara och Kasper. Där fick vi mat sen stack jag och tränade och hämtade upp Eddie och Theo på vägen hem. Fick även en födelsedagspresent=) Tackar=)

Nu sover Theo och jag ska in i badet. Ha en trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback