Navigation


RSS: inlägg



Klydd klydd

2011-03-17 @ 16:20:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Anledningen den här gången till att jag inte bloggat är för att datorn hängt sig, eller internet varje gång jag skriver in lösenordet till bloggen, arg. Hehe.

De senaste dagarna har det väl inte hänt specielt mycket. Eddie har varit hemma med oss för han börjar ju jobba helg denna veckan så det har varit skönt=) Theo har lekt på och han har lärt sig både att sätta och ställa sig upp så nu är det full rulle hehe.

Dessvärre tycker han det är så roligt att han väcker oss mitt i natten för att han ska sitta, eller stå och leka i sängen puh. Men det tröttnar han väl snart på hoppas jag hehe.

Denna äldern, 10mån, är en av de roligast än så länge tycker jag eftersom varje dag händer det något nytt. När han är ledsen i sängen för att han inte vill sova skriker han mamamamama, Mamma då hehe. Han vänder sig till mig när man säger mamma och till Eddie när man säger pappa. Pekar och tittar upp mot lampan när man frågar var den är och hoppar när man säger hoppa=) Väldigt roligt.

Han är väldigt glad för att leka, speciellt vid hans bollhav, där har han inte ens tid att äta. Vrålskriker när man lyfter honom därifrån hehe min busunge=)

Om 2 dagar åker jag från min underbara familj i fem dagar. Hur ska jag klara mig? Sen börjar jag ju skolan när jag kommer hem. Då kommer tiden gå ännu fortare=( Usch det vill jag inte. Fast längrar iallafall till en sak=)

Nä nu ska jag väcka min lilla Theo så att han somnar ikväll igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback