Navigation


RSS: inlägg



Länge sedan

2011-03-30 @ 21:44:18, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja nu va det ju ett bra tag sedan jag bloggade. Först var jag fem dagar i Spanien på träningsläger. Sen när jag kom hem hade vi kallas för mig (för pappas sida). Sen åkte jag, Theo och Eddie på kräkarsjukan=( Usch. Men nu är alla friska och jag har lite tid och ork över till att blogga. Ska försöka i alla fall:P

Jag började ju plugga i måndag efter ett helt j*vla års uppehåll, ursäkta språket:P Känns helt sjukt att jag varit hemma så länge. Känns som max tre fyra månader hehe. Men tiden går fort när man har kul:P
Första dagen kändes väl sisådär, fortfarande trött och sliten efter sjukstugan och inte så jätteroligt att komma in i en ny klass. Men efter andra dagen känns det fruktansvärt roligt=) Träffade även ett par snälla människor=) Idag har vi haft självstudier(väl beövligt). Har kanske sovit max tre timmar per natt i en vecka nu, så jag tog sovmorgon till tio=) Elva timmars sömn, med ett par uppvak hehe. Hade kunat sova längre men hade en del måsten på listan idag:P

Känns faktiskt skönt med ett uppehåll mitt i programmet, man får tillbaka att man vill plugga, att det är roligt. Man gör det inte bara för att man måste.

Har lite till att plugga ikväll innan jag känner mig nöjd och förbered inför morgondagens färdighet=) Eddie är iväg och tvättar bilen, ska hämta vår nya bil imorgon=) Jippi=)

Nä nu får jag sätta fart måste hinna se big brother med ju:P



Min busunge=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback