Navigation


RSS: inlägg



Match och fest=)

2011-03-05 @ 12:47:01, Allmänt, , Kommentarer (0)

Om en och en halv timme sitter jag i bilen på väg till vår första riktiga match för denna säsongen. DM match mot staffanstorp=) Hoppas ju så klart på en klar vinst=)

Efter matchen blir det en SNABB dusch sen hem till pappa och göra mig iordning. På 30min ska jag hinna klä på mig, föna håret, platta håret, sminka mig och lite sånt. Hur ska jag hinna med allt det? haha.
Vi blir 14 stycken tjejer hemma hos pappa. Har festen där eftersom hos oss bor många barnfamiljer som man jag inte vill störa mitt i natten, sen får vi nog inte plats 14 stycken här:P Har i allafall inte så många stolar. Så då blir det bättre hos pappa=)

Nu ska jag packa färdigt allting + till Theo som ska sova hos mormor inatt=) Hoppas det går bra längesen han sov borta nu.

Som pricken över i ett över denna underbara lördag så lyser ju solen=) Kan det bli en bättre lördag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback